sunnuntai 11. elokuuta 2013

Morjens!

Moi! Vihdoin mä alotan tän bloggauksen! Oon siis kohta 12 vuotias tyttö. Ja mun nimi on Sonja. Mä tykkään uida,ja muutenkin urheilla. Mun lempivärit on keltainen ja vihreä. Mun lempikukka on päivänkakkara. Tykkään koirista tosi paljon!! Kesä on ihana!! Kesällä mä käytän paljon mekkoja. Mut nyt se loppuu. Nimittäin huomenna alkaa koulu,jess! Kiva koska sitä mä oon oottanu! Pääsee näkeen kavereita.  Meil vaihtuu ope,tai no ei oikeestaan vaan se sama tulee joka oli nelossella myös. Se oli vaan ton vitosluokan vuorotteluvapaalla. Ja viimevuoden sitä tuuras ykstoinen. Joka oli kyl paras ope ikinä! Mul jää sitä ikävä. Tosi kiva kyl mennä kouluun. Kutosluokalle meen. Nyt kuvia minusta! Heippaa:)









~Sonja

33 kommenttia:

  1. Ihania ja nättejä kuvia:)En malta odottaa seuraavaa postausta!!

    VastaaPoista
  2. Muutes ihana ulkoasu sun blogilla, ja ihana nimi ja kaikkea!:)

    Kiitos muuten ihan sikana kaikista kommenteista mun blogiin!

    VastaaPoista
  3. En malta oottaa huomista koulu-päivää!!
    On kässää jota sä rakastat XD

    Mutta luulen että siltä poijjaalta joka istuu sun vieressä ei tuu enää niin paljoa poissaoloja, koska se haluu istua siinä:)

    VastaaPoista
  4. NinpäXD kiitti kommist,niinpä!!:(
    :D

    VastaaPoista
  5. Seuraava postaus tulee sitten jonkin ajan päästä. Huomenna minä täytän 12 vuotta! Syksykin on jokapäivä enemmön näkyvissä. Koulu on alkanut,kutos luokka. Olen tehnyt vaikka mitä! Olen ollut paljon kavereitten kanssa! Kokeita meillä ei vielä ole ollutkaan. Postausta ei sen takia ole vielä tullut,koska en ole vielä kunnolla oppinut niitä tekemään. Blogin tekeminen oli Tuulin idea. Ja Tuulilta sain apua tämän postauksen tekemiseen,oikeastaan teimme tämän yhdessä. Tämä nyt oli tämmöinen pika/mini postaus kuulumisista ja tekemisistöni lähiaikoina! Seuraavaan postaukseen,moikka!!!:)

    VastaaPoista
  6. Kiva blogi ja muutenkin :) en parantaisi muuta kun vaan suurentaisin kuvia ja postaisin useammin :) ! Muuten on kyllä hycä blogi :)

    VastaaPoista
  7. Kiitos paljon!! Yritän jatkossa tehdä kuvista suurempia. Ja postauksia tulee useammin,sitten kun opin niitä tekemään.:)

    VastaaPoista
  8. vähän liian pienet kuvat ja vois olla vähän yksinkertaisempi tausta ja kuvallinen banneri olis kivempi:)!

    jenskuxbloggaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Selvä,korjaan asian:) Kiitos kommentista!;)

    VastaaPoista
  10. ihan kiva blogi, oot nätti! (:
    mutta sananvahvistuksen vois ottaa pois? :P

    VastaaPoista
  11. Kivoja kuvia ja oot tosi nätti :> kuvat vaa vois olla vähä isompii!

    VastaaPoista
  12. kivoja kuvia heii (--:: ja toi mekko on söde

    VastaaPoista
  13. Vastaukset
    1. Tiedoksi kaikille kommentia laittaneille!
      Liityn blogisi lukiaksi,jos sinä liityt minun!;)
      Aina käytössä minulla:kommentti kommentista!
      Ja vielä tiedoksi:Postauksia tulee kolmesti viikosss yleensä,kun opin kunnolls tekemään niitä!;3

      Poista
  14. ihan kivoi kuvii!

    ► http://believe-tessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Söpö ulkoasu ja muutenki tosi kiva blogi! (:

    VastaaPoista
  16. Sonja teeppä nyt niitä postauksia, you can do it!!

    VastaaPoista
  17. Todella nättejä kuvia ja ihanan kesäisiä! <3

    VastaaPoista
  18. Eikös tänään tule postausta?!?!

    VastaaPoista
  19. Onpas suloinen mekko :3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljoonn!:3 Voisitko kommentoida kysymyspostaukseen kysymyksiä?:)

      Poista